فروش ویژه محصولات ماموت خودرو
نوشته شده توسط : احمدی

فروش ویژه محصولات ماموت خودرو با بازگشت فولکس واگن، خودروساز بزرگ آلمانی به کشور آغاز شد. فولکس واگن پس از 17 سال طی قرار دادی با شرکت خودروساز ماموت به جاده های کشور باز گشت.

ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات فولکس واگن در ایران یکی از شرکت مهم صنعت خودرو می باشد که به تازگی در نمایشگاه تهران سال 96 برای اولین بار از دو محصول فولکس واگن پاسات و تیگوان رونمایی کرد و در اقدام اخیر خود فروش اقساطی فولکس واگن را برای مشتریان خود در دست اجرا دارد.

فولکس واگن با تولید بیش از 10 میلیون خودرو در سال موفق به کسب عنوان بزرگترین تولیدکننده صنعت خودرو جهان شده است که این امر نشان از دارا بودن استانداردهای بالای کیفیت و قرار گرفتن در رده برترین خودروسازان دنیا می باشد.

ماموت خودرو با ارائه خدمات پس از فروش برتر در جلب رضایت مشتریان بسیار موفق بوده است و با ورود این غول خودرو ساز آلمانی به بازار ایران امید است سطح کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان ارتقاء قابل توجهی داشته باشد و روند رضایتمندی مشتریان از محصولات و خدمات فولکس واگن در ماموت خودرو نیز تکرار شود.

در این فروش ویژه، ماموت خودرو  قصد دارد دو محصول فولکس واگن تیگوان و پاسات را به صورت اقساطی در اختیار علاقه مندان به خودروهای فولکس واگن بگذارد.
تیگوان از جدیدترین موتور فولکس واگن بهره می برد که یک موتور 2 لیتری 180 اسب بخاری توربو است که با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه ترکیب شده و حداکثر گشتاور آن به 320 نیوتن متر می رسد.
پاسات نیز به عنوان سدان محبوب فولکس واگن می باشد که با موتور 1.8 لیتر توربوشارژر 4 سیلندر، قدرت موتور ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته ( DSG ) یکی از محبوب ترین خودروهای موجود در بازار خودرو می باشد.

در این طرح ماموت خودرو برای فروش محصولات فولکس واگن تمام هزینه های بیمه شخص ثالث تا یک سال شماره گذاری را برعهده دارد و مشتریان از پرداخت آن معاف خواهند بود. هر یک از خودروهای پاسات و تیگوان دارای 150 هزار کیلومتر یا 5 سال گارانتی رسمی فولکس واگن هستند.

علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش اقساطی فولکس واگن و یا برای مشاهده قیمت خودرو فولکس واگن می تواند روی لینک کلیک کنند.





:: برچسب‌ها: فروش ویژه محصولات ماموت خودرو، ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: